Értékesítési Stratégia Kialakítás

Vállalkozóként az egyik legnehezebb feladatunk az online ügyfélszerzés és az online értékesítés. Hiába van nagyon jó szolgáltatásunk vagy remek termékeink vagy a versenytársaknál sokkal kedvezőbb árunk, ha arról senki nem tud.

Új weboldallal vagy webáruházzal az interneten csak a legritkább esetben fog valaki ránk találni. Ahhoz, hogy kiemelkedő profitra tehessünk szert, egy előre megtervezett online értékesítési stratégiára van szükségünk.

Az értékesítési stratégia tulajdonképpen egy olyan tervezet, amely segít megismertetni leendő ügyfeleinkkel és vásárlóinkkal a szolgáltatásainkat és termékeinket. Mindezt úgy, hogy a lehető legoptimálisabb célközönségre fókuszálva, maximalizáljuk az értékesítések számát.

Noha az üzleti terv elkészítése is rendkívül fontos, az mégsem tudja garantálni a sikert, azonban ha a legjobb értékesítési stratégiát választjuk, akkor egy sikeres céget építhetünk akár a nulláról indulva.

Hatékony értékesítési stratégiára van Önnek is szüksége? Keressen fel bennünket bizalommal! >>>

marketing
tanácsadás

Tények

A hazai cégek kudarcának legfőbb oka, a nem megfelelő értékesítés!

Elméleti szinten – ahogyan az közgazdasági órákon tanulni lehetett – az üzleti terv egy vállalkozás rövid és hosszú távú céljait foglalja magába, illetve azt, hogy ezeket hogyan és milyen módszerekkel fogjuk megvalósítani.

A tervek és a számszerűsített adathalmaz sokaságában azonban megfeledkezünk az értékesítési stratégia kialakításáról, ami sok kezdő vállalkozás gyorsan bekövetkező végét jelenti.

Az értékesítési stratégia tehát az üzleti terv egyik fontos részeként jelenik meg, amelynek része egy komplett marketingterv is, hiszen a kettő szorosan összekapcsolódik ebben az új digitális világban.

Ezzel mutatjuk be, hogy a vállalkozásunk egy adott időszak alatt, milyen értékesítési célokat tűz ki maga elé és ezeket milyen lépésekkel, milyen költségek mellett szeretné megvalósítani.

Miben segít

A marketing tervezés, vagyis az értékesítési stratégia olyan kérdésekre ad választ, mint:

N
Milyen terméket vagy szolgáltatást értékesítünk?
N
Mi az elfogadható piaci ár amit kérhetünk érte?
N
Ki a pontos célközönségünk?
N
Melyik termékünkkel kit célzunk meg?
N
Milyen gyakran fognak érte fizetni?
N

Mennyit vásárolnak belőle?

N

Hogyan fogjuk megvalósítani termékeink és szolgáltatásaink népszerűsítését?

N

Milyen értékesítési csatornákkal dolgozunk?

N

Egy-egy terméken vagy szolgáltatáson mekkora profitot tudunk realizálni?

Az értékesítési tervben definiálnunk kell, az értékesítési és árbevételi tervet, a promóciós költségeket és annak ütemezését, valamint az értékesítéssel járó költségeket és egyéb ráfordításokat is. Az így kapott eredmény pedig a valós profitunkat fogja tartalmazni, így már a tervezési fázisban előre kalkulálható a havi bevétel, a kiadás és a haszon egyaránt.

Gondot okoz az online ügyfélszerzés és az online értékesítés? Cégünk nagy szakértelemmel készíti el az Ön vállalkozásának is értékesítési stratégiáját! Keressen bennünket bizalommal! >>>

Online hirdetés

Online értékesítés a Google Hirdetések segítségével!

Egy online értékesítési stratégia számos elemből állhat, de a legkiemelkedőbb elemei között egy profi mobilbarát üzleti weboldal, a Facebook marketing, a Google keresőoptimalizálás és a Google hirdetési szolgáltatás található.

Még a keresőoptimalizálással (SEO) hosszútávra készíthetjük fel az oldalunkat az organikus (természetes, érdeklődő) látogatókra, addig a Google hirdetésekkel azonnali vásárlásokat, érdeklődőket érhetünk el. Nem hiába ez az egyik legnépszerűbb fizetett hirdetési megoldás ma az interneten.

A Google már a 2000-es évek elején előállt az Google Ads (AdWords) szolgáltatásával, amely a cégeknek segít érdeklődő látogatókat szerezni. Míg a Google Ads Hirdetések (régebben: AdWords) a vállalkozásokat célozta meg, addig az AdSense a weboldal tulajdonosok számára biztosított bevételt az általuk hozott látogatók után.

A Google algoritmusai szövegkörnyezet és felhasználói szokások alapján képesek ugyanis, hogy melyik látogató vagy kereső érdeklődhet a mi szolgáltatásunk vagy termékünk iránt. Számukra megjeleníti a mi hirdetésünket és csak a kattintások (vagyis a tényleges látogatások) után kell érte minimális kattintási díjat fizetnünk.

Az online értékesítés Google hirdetésekkel és Facebook hirdetésekkel talán a legegyszerűbb, hiszen a találati lista élére, a felhasználók szeme elé röpíthet bennünket akkor is, amikor még a hatékony SEO ellenére sem kerültünk az organikus találati listák elejére.

Leghatékonyabban a kettő módszert kombinálva érhetünk el az online értékesítési célokat, sikereket és sokszorozhatjuk meg bevételeinket. Érdemes tehát az értékesítési stratégiánk fejlesztése részeként mind a Google keresőoptimalizálás mind pedig a Google és Facebook hirdetésekkel számolnunk!

Az Ön szolgáltatásainak és termékeinek online értékesítésében is segít a Facebook és Google hirdetés! Kérje díjmentes konzultációnkat most! >>>

online marketing tanácsadás
tanácsadás

Értékesítési stratégia

Online értékesítési stratégia kezdő vállalkozásoknak:

Az igazi szakértők már régóta mondogatják, hogy ha egy cégnek nincs értékesítési stratégiája, akkor gyakorlatilag a bevétel csak úgy véletlenszerűen csordogálhat be.

Ennél gyakorlatilag csak az a rosszabb, ha rossz az elkészített stratégiánk. Érdemes ezért mindig szakértőkkel együtt dolgozni, aki elnavigálja vállalkozásunkat a különböző értékesítési és marketing stratégiák között a siker felé.

A sikeres online értékesítési stratégia megalkotása tehát igen összetett és sokrétű feladat, így nyugodtan kérje online szakértőink segítségét, hogy a lehető leghatékonyabb úton indulhassunk el!