Keresőoptimalizálás, Google Optimalizálás

Minden vállalkozás, ami jelen van az interneten, valószínűleg hallott már a keresőoptimalizálásról, melyet még magyarul is SEO-nak rövidítünk az eredeti nevének rövidítése alapján (Search Engine Optimization).

Maga a keresőoptimalizálás nem egy egyszeri webfejlesztő folyamat, tehát nem úgy kell elképzelni, mint egy új funkció leprogramozását és nem is csupán egy követőkód beillesztéséből áll, mint például a Google Analytics esetében.

A keresőoptimalizálás egy igen összetett, sokrétű feladat, amely többlépcsős, komplex folyamatokból tevődik össze. A cél azonban minden esetben az, hogy a lehető legjobb helyezést érhessük el a Google keresőben, hiszen így juthatunk fizetett hirdetések nélkül is folyamatosan érdeklődő látogatókhoz, akikből nagy valószínűséggel lesz majd üzleti partner vagy vásárló.

Hosszú távon a keresőoptimalizálás a legkifizetődőbb online tevékenység ami bőségesen megtérül, szemben a fizetett banner helyek bérlésével, amelyek már jó pár éve minimális hatékonysággal üzemelnek.

Váltson sebességet és növelje látogatói számát Google keresőoptimalizálással! >>>

google
webfejlesztés

Előnyök

A keresőoptimalizálás előnyei

A keresőoptimalizálás összetett folyamatában csak az igazán jó SEO szakemberek és cégek képesek kiigazodni és valódi eredményeket produkálni.

A cél ugyanis, hogy az ügyfelek weboldalát minél előkelőbb helyre hozzák fel a Google találati listájában a számukra fontos kulcsszavakra. Így tulajdonképpen hosszútávon biztosítanak értékes, érdeklődő látogatókat gyakorlatilag hirdetési költségek nélkül.

A keresőoptimalizálás sikeressége négy alappillérből tevődik össze, ezek a minőségi tartalom, az erős linkek, a céloldal minősége és az alkalmazott SEO technika. Azonban fontos, hogy ismerjük hozzá a célpiacunkat és valóban, szakértői legyünk a saját témánknak.

Ehhez nem árt ha szakmai kapcsolataink is vannak, amit online az előnyünkre tudunk fordítani és persze türelem is kell hozzá, hogy a Google is elismerje oldalunkat és előkelő helyre listázzon bennünket.

A minőségi keresőoptimalizálás tehát folyamatos munkával jár, amit egy hozzáértő keresőoptimalizáló cég professzionális módon képes elvégezni. A minőségi linkek, a megfelelő informatív, állandóan frissülő tartalom és a HTML kódba elhelyezett elemek mind-mind a keresőoptimalizálás egészének alkotó elemei.

Előnyök

A sikeres keresőoptimalizálás előnyei:

N
Költséghatékony, mert nincs még egy ilyen online hirdetési lehetőség amellyel valódi, érdeklődő ügyfeleket szerezhetünk.
N
Megbízható, mert nem kétes forrású, fizetett hirdetésekre kattintanak a látogatók, hanem a kereső által relevánsnak és értékesnek tartott tartalomra.
N
Eredményes, hiszen akár már 0 Ft befektetéssel is megsokszorozható az addigi látogatók száma, ráadásul a látogatók mind érdeklődők, így nagyobb arányban válnak vásárlókká is.
N
Hosszú távú, mivel a keresőoptimalizálás nem egy egyszeri fejlesztés, így az elért helyezés az idő múlásával is stabil marad (állandó gondozás mellett).
N
Bevétel növelő, mivel az oldalra látogatók mind az általunk meghatározott, szolgáltatásainkhoz és termékeinkhez igazított kulcsszavak alapján érkeztek, így gyakorlatilag minden egyes látogató potenciális vásárló is egyben.

Megbízhatóság

Nem mindegy, hogy ki végzi a Google Keresőoptimalizálást!

Minőségi weboldal keresőoptimalizálást csak is naprakész profi SEO szakember végezhet el megfelelő hatékonysággal. Így érdemes elkerülni a fillérekért első helyet ígérőket, hiszen ott valami nem biztos, hogy a Google irányelveinek megfelelően van elvégezve és később komoly Google büntetést kaphat céges weboldalunk. Általában vagy soha nem teljesítik az általuk ígért célt, vagy olyan technológiával dolgoznak, amelyek megsértik a Google etikus SEO szabályait. Ilyen esetben akár a találati listából is kizárhatnak bennünket.

Mindenképpen olyan Keresőoptimalizálásra szakosodott céget válasszunk, amely ismeri a Google legújabb algoritmusait, Google változásait és a legfrissebb keresőoptimalizálási trendeket. Egy sikeres keresőoptimalizáló cég idővel komoly eredményeket tud felmutatni weboldalunk keresőoptimalizálásában és előre juttatja üzleti weboldalunkat a Google találati listájában.

SEO szakértő vállalkozásként szeretnénk felhívni figyelmét arra is, hogyha házon belül végzik a keresőoptimalizálást, akkor kerüljék a „black hat SEO” technológia alkalmazását, ugyanis többet ártunk mint használunk. Ami ugyanis néhány éve még sikeresen előre mozdította a weboldalakat a találati listában, mára már lehet, hogy a Google részéről büntetendő.

Ilyen, ma már kerülendő SEO trükkök:

r

a háttérrel azonos szövegek oldalba illesztése

r
apró betűs kulcsszavak láblécbe való felsorolása
r

kulcsszóhalmozás a szövegekben

r
linkkatalógusokban való töménytelen megjelenés
r

fórumok és blogok hozzászólásaiban linkek elhelyezése

r

a kereső számára más tartalom megjelenítése

r

hibás, téves html kód hierarchia alkalmazása

r

duplikált vagy más oldalról másolt tartalmak

r

sok, de semmitmondó tartalom

r

linkvásárlás, stb.

statisztika
webfejlesztés

SEO

A hatékony keresőoptimalizálás alapjai napjainkban

A keresőóriás szakemberei napról napra fejlesztenek, tesztelnek újabb és újabb kereső és indexelő algoritmusokat, amelyek befolyásolják a találati listát.

Noha nem mindegyik van ugyanolyan hatással az eredményekre és nem is biztos, hogy pont abban a szegmensben is kifejti hatását, amelyben a mi weboldalunk, blogunk vagy éppen webáruházunk szerepel.

Azonban a legújabb algoritmus frissítésekről ajánlott naprakésznek lenni, hogy érezhető eredményeket produkálhassunk.

Fontos, hogy tudjuk mi az amiért a Google büntet, illetve ismerjük mit is „szeret”. A legújabb algoritmusai például már teljesen máshogy működnek mint a pár évvel ezelőttiek. Ma már nem csak komolyabb hardveres támogatást, hanem mesterséges intelligenciával felvértezett, tanulni képes szoftveres megoldást is kapott a rendszer.

Így már nincs szükség arra, hogy a kiszemelt kulcsszavainkat értelmezhetetlenül beleerőltessük a szövegekbe. A Google ugyanis értelmezni tudja az oldalunk tartalmát és az információ mennyiség alapján is rangsorolni képes azt.

Bár már korábban is fontos volt, hogy minél több külső hivatkozás mutasson a mi tartalmainkra, ma már az is számít, hogy mindez milyen szövegkörnyezetből történik. Nem hiába, az egyik leghatékonyabb módszer oldalunk népszerűsítésére, ha egy hosszabb, informatív írásban szerepelünk a megfelelő kulcsszóra ültetve egy szakmailag is témába illő másik portálon.

SEO

Saját tartalmaink keresőoptimalizálása

SEO tekintetében azonban nem csak a külső oldalról ránk mutató linkek fontosak, hanem a saját oldalunkon belül kialakított belső linkstruktúra is. A logikusan és hierarchikusan felépített belső linkek mellett pedig a keresőbarát, beszédes URL-ek, a megfelelő keresőbarát HTML kódok és a mobileszközre is optimalizált, igényes tartalom.

Az élő oldalt, ahol eseményekről, hírekről vagy hasznos tippekről-trükkökről számolunk be, jobban szereti a Google és az oldalra látogató felhasználók is.

A legelső és legfontosabb azonban, hogy tudjuk, milyen kulcsszavakra szeretnénk előre kerülni a keresőben. Ezt egy keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberrel közösen érdemes kiválasztani, ugyanis több hosszabb és rövidebb kulcsszó is számításba jöhet.

Ehhez kulcsszókutatást és SEO elemzést kell végezni, amelynek részeként a versenytársak oldalait és helyezéseit is érdemes megvizsgálnunk. Minél több területre tudunk megfelelő figyelmet szentelni a keresőoptimalizálás során, annál eredményesebb lesz a SEO tevékenységünk.

Egy Google keresőoptimalizált weboldal alapvető tulajdonságai:

N

Megfelelő Domain átirányítás

N
Hierarchikusan felépülő oldal struktúra
N

Beszédes, keresőoptimalizált URL-ek

N
Megfelelő meta elemek és HTML tagok használata
N

Teljesen egyedi, informatív saját tartalmak

N

Gyakran frissülő oldalrészek (pl. blog)

N

Gyors és reszponzív (mobilra optimalizált) oldalkialakítás

N

Reklám és felugró ablak mentes megoldások

N
Elavult technológiák mellőzése (pl Flash, iframe stb.)
N

SSL használata (áttérés https-re)

N

Google strukturált adatok használata

statisztika
tanácsadás

KOCKÁZAT NÉLKÜL

Sikerdíjas keresőoptimalizálás: SEO, 0 Ft-os befektetéssel!

Azok számára, akik kételkednek a keresőoptimalizálási módszerek sikerében, bátran ajánljuk sikerdíjas keresőoptimalizálási csomagunkat.

Megrendelőnknek egy forintot sem kell addig fizetnie, még a cégének kulcsszó és üzleti céljait, eredményeit el nem értük! A 0 Ft-os befektetést igénylő csomagunkban minden olyan szolgáltatást megkap, ami elősegíti a minél előkelőbb helyezés elérését.

Önnek elég csupán akkor fizetni a szolgáltatásért, ha már elértük a kívánt helyet. Amennyiben mégsem sikerülne teljesítenünk ezt a feladatot, Önnek egy forintjába sem kerül majd szolgáltatásunk.

Jól figyeljen! Ügyfeleink és jelenlegi partnereink magasan elégedettek szolgáltatásainkkal, így garantáltan sikerre visszük az Ön honlapját is!

Előnyök

Ezért éri meg a Sikerdíjas keresőoptimalizálást választani:

N
Kockázatmentes a megrendelő számára
N
Komplex szolgáltatáscsomag díjbefizetés nélkül
N
0 Ft befektetéssel igényelhető
N
Csak az elért eredmények után kell fizetni
N
A klasszikus keresőoptimalizálás minden előnyét élvezheti a szerződéskötést követően!