Keresőoptimalizálás, Google Optimalizálás
Minden vállalkozás, ami jelen van az interneten, valószínűleg hallott már a keresőoptimalizálásról, melyet még magyarul is SEO-nak rövidítünk az eredeti nevének rövidítése alapján (Search Engine Optimization).
Maga a keresőoptimalizálás nem egy egyszeri webfejlesztő folyamat, tehát nem úgy kell elképzelni, mint egy új funkció leprogramozását és nem is csupán egy követőkód beillesztéséből áll, mint például a Google Analytics esetében.
A keresőoptimalizálás egy igen összetett, sokrétű feladat, amely többlépcsős, komplex folyamatokból tevődik össze. A cél azonban minden esetben az, hogy a lehető legjobb helyezést érhessük el a Google keresőben, hiszen így juthatunk fizetett hirdetések nélkül is folyamatosan érdeklődő látogatókhoz, akikből nagy valószínűséggel lesz majd üzleti partner vagy vásárló.
Hosszú távon a keresőoptimalizálás a legkifizetődőbb online tevékenység ami bőségesen megtérül, szemben a fizetett banner helyek bérlésével, amelyek már jó pár éve minimális hatékonysággal üzemelnek.
Váltson sebességet és növelje látogatói számát Google keresőoptimalizálással! >>>


Előnyök
A keresőoptimalizálás előnyei
A keresőoptimalizálás összetett folyamatában csak az igazán jó SEO szakemberek és cégek képesek kiigazodni és valódi eredményeket produkálni.
A cél ugyanis, hogy az ügyfelek weboldalát minél előkelőbb helyre hozzák fel a Google találati listájában a számukra fontos kulcsszavakra. Így tulajdonképpen hosszútávon biztosítanak értékes, érdeklődő látogatókat gyakorlatilag hirdetési költségek nélkül.
A keresőoptimalizálás sikeressége négy alappillérből tevődik össze, ezek a minőségi tartalom, az erős linkek, a céloldal minősége és az alkalmazott SEO technika. Azonban fontos, hogy ismerjük hozzá a célpiacunkat és valóban, szakértői legyünk a saját témánknak.
Ehhez nem árt ha szakmai kapcsolataink is vannak, amit online az előnyünkre tudunk fordítani és persze türelem is kell hozzá, hogy a Google is elismerje oldalunkat és előkelő helyre listázzon bennünket.
A minőségi keresőoptimalizálás tehát folyamatos munkával jár, amit egy hozzáértő keresőoptimalizáló cég professzionális módon képes elvégezni. A minőségi linkek, a megfelelő informatív, állandóan frissülő tartalom és a HTML kódba elhelyezett elemek mind-mind a keresőoptimalizálás egészének alkotó elemei.
Előnyök
A sikeres keresőoptimalizálás előnyei:
Megbízhatóság
Nem mindegy, hogy ki végzi a Google Keresőoptimalizálást!
Minőségi weboldal keresőoptimalizálást csak is naprakész profi SEO szakember végezhet el megfelelő hatékonysággal. Így érdemes elkerülni a fillérekért első helyet ígérőket, hiszen ott valami nem biztos, hogy a Google irányelveinek megfelelően van elvégezve és később komoly Google büntetést kaphat céges weboldalunk. Általában vagy soha nem teljesítik az általuk ígért célt, vagy olyan technológiával dolgoznak, amelyek megsértik a Google etikus SEO szabályait. Ilyen esetben akár a találati listából is kizárhatnak bennünket.
Mindenképpen olyan Keresőoptimalizálásra szakosodott céget válasszunk, amely ismeri a Google legújabb algoritmusait, Google változásait és a legfrissebb keresőoptimalizálási trendeket. Egy sikeres keresőoptimalizáló cég idővel komoly eredményeket tud felmutatni weboldalunk keresőoptimalizálásában és előre juttatja üzleti weboldalunkat a Google találati listájában.
SEO szakértő vállalkozásként szeretnénk felhívni figyelmét arra is, hogyha házon belül végzik a keresőoptimalizálást, akkor kerüljék a „black hat SEO” technológia alkalmazását, ugyanis többet ártunk mint használunk. Ami ugyanis néhány éve még sikeresen előre mozdította a weboldalakat a találati listában, mára már lehet, hogy a Google részéről büntetendő.
Ilyen, ma már kerülendő SEO trükkök:
a háttérrel azonos szövegek oldalba illesztése
kulcsszóhalmozás a szövegekben
fórumok és blogok hozzászólásaiban linkek elhelyezése
a kereső számára más tartalom megjelenítése
hibás, téves html kód hierarchia alkalmazása
duplikált vagy más oldalról másolt tartalmak
sok, de semmitmondó tartalom
linkvásárlás, stb.


SEO
A hatékony keresőoptimalizálás alapjai napjainkban
A keresőóriás szakemberei napról napra fejlesztenek, tesztelnek újabb és újabb kereső és indexelő algoritmusokat, amelyek befolyásolják a találati listát.
Noha nem mindegyik van ugyanolyan hatással az eredményekre és nem is biztos, hogy pont abban a szegmensben is kifejti hatását, amelyben a mi weboldalunk, blogunk vagy éppen webáruházunk szerepel.
Azonban a legújabb algoritmus frissítésekről ajánlott naprakésznek lenni, hogy érezhető eredményeket produkálhassunk.
Fontos, hogy tudjuk mi az amiért a Google büntet, illetve ismerjük mit is „szeret”. A legújabb algoritmusai például már teljesen máshogy működnek mint a pár évvel ezelőttiek. Ma már nem csak komolyabb hardveres támogatást, hanem mesterséges intelligenciával felvértezett, tanulni képes szoftveres megoldást is kapott a rendszer.
Így már nincs szükség arra, hogy a kiszemelt kulcsszavainkat értelmezhetetlenül beleerőltessük a szövegekbe. A Google ugyanis értelmezni tudja az oldalunk tartalmát és az információ mennyiség alapján is rangsorolni képes azt.
Bár már korábban is fontos volt, hogy minél több külső hivatkozás mutasson a mi tartalmainkra, ma már az is számít, hogy mindez milyen szövegkörnyezetből történik. Nem hiába, az egyik leghatékonyabb módszer oldalunk népszerűsítésére, ha egy hosszabb, informatív írásban szerepelünk a megfelelő kulcsszóra ültetve egy szakmailag is témába illő másik portálon.
SEO
Saját tartalmaink keresőoptimalizálása
SEO tekintetében azonban nem csak a külső oldalról ránk mutató linkek fontosak, hanem a saját oldalunkon belül kialakított belső linkstruktúra is. A logikusan és hierarchikusan felépített belső linkek mellett pedig a keresőbarát, beszédes URL-ek, a megfelelő keresőbarát HTML kódok és a mobileszközre is optimalizált, igényes tartalom.
Az élő oldalt, ahol eseményekről, hírekről vagy hasznos tippekről-trükkökről számolunk be, jobban szereti a Google és az oldalra látogató felhasználók is.
A legelső és legfontosabb azonban, hogy tudjuk, milyen kulcsszavakra szeretnénk előre kerülni a keresőben. Ezt egy keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberrel közösen érdemes kiválasztani, ugyanis több hosszabb és rövidebb kulcsszó is számításba jöhet.
Ehhez kulcsszókutatást és SEO elemzést kell végezni, amelynek részeként a versenytársak oldalait és helyezéseit is érdemes megvizsgálnunk. Minél több területre tudunk megfelelő figyelmet szentelni a keresőoptimalizálás során, annál eredményesebb lesz a SEO tevékenységünk.
Egy Google keresőoptimalizált weboldal alapvető tulajdonságai:
Megfelelő Domain átirányítás
Beszédes, keresőoptimalizált URL-ek
Teljesen egyedi, informatív saját tartalmak
Gyakran frissülő oldalrészek (pl. blog)
Gyors és reszponzív (mobilra optimalizált) oldalkialakítás
Reklám és felugró ablak mentes megoldások
SSL használata (áttérés https-re)
Google strukturált adatok használata


KOCKÁZAT NÉLKÜL
Sikerdíjas keresőoptimalizálás: SEO, 0 Ft-os befektetéssel!
Azok számára, akik kételkednek a keresőoptimalizálási módszerek sikerében, bátran ajánljuk sikerdíjas keresőoptimalizálási csomagunkat.
Megrendelőnknek egy forintot sem kell addig fizetnie, még a cégének kulcsszó és üzleti céljait, eredményeit el nem értük! A 0 Ft-os befektetést igénylő csomagunkban minden olyan szolgáltatást megkap, ami elősegíti a minél előkelőbb helyezés elérését.
Önnek elég csupán akkor fizetni a szolgáltatásért, ha már elértük a kívánt helyet. Amennyiben mégsem sikerülne teljesítenünk ezt a feladatot, Önnek egy forintjába sem kerül majd szolgáltatásunk.
Előnyök