Online Vevőszerzés, Lead Generálás

Ismeretlenül hangzik a „Lead” fogalma? Akkor ideje megismerkedni vele, hiszen a „lead” tulajdonképpen értékesítés egyik legfontosabb tényezőjét jelenti. Honlap tulajdonos vállalkozóként, pedig az elsődleges célunk, hogy minél több leadet generáljunk. A leadek generálása az új vásárlók megszerzésére és a meglévő ügyfelek visszacsábítására szolgáló folyamat.

Ezért, ha szeretnénk vállalkozásunk bevételeit növelni online befektetésinek által, hatékonyan kell használnunk az online vevőszerzés csatornáit. A „lead” generálást elsősorban a szolgáltatást kínáló vállalkozásoknak szokták javasolni, de a termékeket forgalmazók számára is rendkívül hasznos.

Az online ügyfélszerzés elsődleges célja, hogy a látogatókból érdeklődőt, majd pedig ügyfelet vagy vásárlót generáljunk, és ezt követően visszatérő vásárlókat formáljunk. Egy sikeres online marketing kampánnyal tehát a célunk, hogy minél több valóban érdeklődő, potenciális vásárló jelöltet vonzzunk a weboldalunkra.

Erre többféle technika is létezik, de a leghatékonyabbak a Google keresőoptimalizálással és a Google hirdetésekkel való érdeklődő (lead) generálás. A releváns oldalunkra látogatások pedig nagyobb eséllyel vállnak vásárlókká, hiszen már felkeltettük az érdeklődésüket. Így a weboldalunkon már nem kell győzködni őket, elég, ha az értékesítésre fókuszálunk.

Szeretné, ha az Ön céges weboldalát, webáruházát is ellepnék az érdeklődő, potenciális vásárló jelöltek? Mi segítünk céljai elérésében! Kérjen egy díjmentes konzultációt csapatunktól! >>>

statisztika
iroda

Hatékonyság

Elavult módszerek helyett, válasszuk a biztos megoldást!

Biztosan sokféle online reklámozási lehetőséggel találkoztunk már nap mint nap, ám ezek hatékonysága mára már legtöbbször kétséges. Sőt, sok esetben többet ártanak egyes online módszerek, mint amennyit használnak.

Például a black hat SEO módszerek, a vásárolt linkek, a linkkatalógusok és a PTC (Paid To Click) megoldások is.

Még régen valóban az volt az elfogadott nézőpont, hogy minél nagyobb tömegeket vonzzunk a weboldalunkra, hiszen a nagy látogatószám elméleti szinten nagy számú érdeklődőt is tartalmazhat, mára már egyértelművé vált, hogy ez az irányvonal tévesnek bizonyult.

Fontosabb, hogy kevesebb, de minőségi látogatókat szerezzünk weboldalunknak, akik ténylegesen érdeklődnek termékeink, szolgáltatásaink iránt, hiszen így az oldalon töltött időt is növelhetjük, amely a Google algoritmus egyik alapvető rangsorolási tényezője.

A nem minőségi látogatók növelik a weboldalunk visszafordulási arányait, így a Google is hátrébb fogja sorolni céges honlapunkat, hiszen úgy ítéli meg, hogy kevésbé érdekes a felhasználók számára a honlapunk.

Attól ugyanis, hogy sok látogatónk van, még egyáltalán nem biztos, hogy érdekli őket a termékünk vagy szolgáltatásunk. Ezért a SPAM üzenetekben kiküldött ajánlások, a kevésbé hasznos bannerek, linkcserék nem lesznek hosszú távon számunkra megfelelőek.

A potenciális vásárlókat elveszíteni nem szabad és érdemes fókuszálni hosszú távú online marketing megoldásokra és a hatékony online ügyfélszerzésben gondolkodni, amely valódi érdeklődőket, vásárlókat garantál.

Ne hagyatkozzon elavult módszerekre, válasszon biztos bevételszerző megoldást! Válassza a hatékony online ügyfélszerzést, a lead generálást! Segítünk a megfelelő kulcsszó keresőoptimalizálásban! >>>

Gyorsaság

Online ügyfélszerzés egyszerűen, villámgyorsan!

Amíg egy-egy közösségi oldalon (például: Facebook platform) megfuttatott hirdetési kampánnyal néhány napra fellendíthetjük az üzletünk, weboldalunk, emellett a pontos demográfiai célzási beállítások lehetnek hasznunkra. Ahhoz, hogy komplett termékkategóriákra vagy egy céges weboldalra hirdethessünk, válasszuk inkább a Google kereső hirdetési szolgáltatásokban rejlő lehetőségeket!

A Google ugyanis egymagában kínál megoldást a rövid távon, érdeklődők oldalunkra való irányítására és a hosszú távú napi látogatószám megőrzésére egyaránt. Természetesen mindkét megoldáshoz szükséges a szakmai hozzáértés is.

A Google hirdetésekkel nagyszerű eredményeket lehet elérni, akár már a hirdetés feladásának napján is. A megfelelően optimalizált lead generálás azonnal érezhető bevételnövekedést nyújt, hiszen nem csak a kereső elejére kerülünk mint fizetett hirdetés (egy-egy meghatározott kulcsszóre, keresőszóra), de a Google társoldalain is megjelenhetünk (pl. Youtube) és a Google Display hálózat egyéb oldalain is.

A Google bonyolult és összetett algoritmusai, mesterséges intelligenciával támogatott módon képesek egy-egy felhasználóról eldönteni, hogy mennyire érdeklődhet a mi szolgáltatásaink vagy a webáruházban elérhető termékeink iránt. Ezután pedig a megfelelő felületen ajánlja a felhasználó számára a mi weboldalunkat. Nekünk pedig csak akkor kell az érdeklődő látogatók után fizetni, ha rákattintottak a Google hirdetésre, vagyis csak is a valóban érdeklődő látogatókért kell minimális díjat fizetnünk.

Bízza ránk Google hirdetéseit, hogy minél több érdeklődőre látogatóra tehessen szert! >>>

google
statisztika

Hosszú távú megoldás

Ne csak rövid távban gondolkodjunk, ha online ügyfélszerzésről van szó!

A Google nagyszerű társunk lehet akkor is, ha hosszú távban szeretnénk kiemelt pozícióba kerülni az organikus találati listán.

A Google algoritmusa alapján ugyanis hosszú időn át kerülhetünk a kereső első oldalára, legjobb esetben pedig akár az első helyre is. Ehhez azonban egy összetett és hosszú keresőoptimalizáló folyamatba kell belevágnunk.

Ezt a komplex megoldást csak is keresőoptimalizálásra szakosodott szakemberrel szabad elvégeztetni, ugyanis régi módszerek vagy trükközés esetén akár Google büntetést is kaphatunk egy lefutott kereső-algoritmustól.

A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás azonban segít, hogy a megfelelő kulcsszavainkra a találati lista élére kerülve, ingyenesen szerezzünk érdeklődő látogatókat. Ez pedig a lead generálás alapja. Érdemes egyaránt fizetett Google és Facebook hirdetésekben és keresőoptimalizálásban is gondolkodni, hogy egymást támogatva sokszorozhassuk meg a tényleges vásárlók számát.

A kampányok fajtái

A lead alapú kampányok sokfélék lehetnek:

N
CPC, vagyis a kattintáson alapuló hirdetési megoldás
N
SEO, avagy a keresőoptimalizálás
N

Tartalommarketing

N

Közösségi média kampányok

A tartalommarketing ma már igen fontos, mert a Google a minél informatívabb és terjedelmesebb szövegkörnyezet alapján tudja meghatározni egy-egy link értékét. A PR cikkekkel azonban óvatosan kell bánni és érdemes ezeket is szakértőkre bízni, hogy megfelelő, minőségi tartalmat kaphassunk a megfelelő weboldalról.

Emellett pedig a közösségi média kampányok is fontos szerepet játszhatnak az értékesítésben, de kizárólag azokra hagyatkozni nem érdemes. Éppen ezért válasszuk a Google hirdetéseket és a keresőoptimalizálást online vevőszerzéshez!

Keresőoptimalizálásra vagy Google hirdetésekre lenne szüksége? Nagy szakértelemmel és szakmai tapasztalattal vállaljuk weboldalának, blogjának vagy webáruházának online ügyfélszerzését, rendkívül kedvező áron! Kérje ingyenes árajánlatunkat most! >>>